08 November 2009

Mercedes Benz club event

ベンツクラブのイベント
I met John and Wayne for the first time in six months.
Today, we participated at the Mercedes Benz club meeting which John and Wayne's are members. They have an event called " Harbour Bridge run Mercedes Benz birthday"
It is rare opportunity seeing so many different model and years cars.




6ヶ月ぶりに、ジョンとウェインに会いました。
今日は、ジョンとウェインがメンバーになっている、
ベンツクラブのイベントでがあったので私も参加させてもらいました。
百台以上のベンツを一緒に見る機会なんてめったにありませんよね。






Meeting at 7:oo AM at the Rocks,
Here is Wayne and John with one of their Mercedes - this one was made in 1957.



7:00AM ロックス集合

このジョンの車は1957年型です。
ジョンが生まれた年の車なので購入したそうです。








To ride on Harbour Bridge
ハーバーブリッジヘ





Starting to raining on the Bridge.
ハーバーブリッジに乗ったとき雨がになりました。



North Ryde RSL Club
ノースライドRSLクラブ到着





Breakfast at North ryde RSL Club
ノースライドRSLクラブで朝食



Going home with Wayne's driving Mercedes Benz.
帰りはウェインの運転するベンツで家まで送って貰いました。


Thank you!! It was fun morning.



No comments:

Post a Comment