18 July 2009

Ladies night at Tomoko's

My girl frends and I gather every month or so for a "ladies night" and have a good time with nice food. Sometimes we go to a restaurant or to one of our homes. Last night we met at Tomoko's house and had:
"Japanese Kushiage"

女どうし,1-2ヶ月に一回集まって美味しいものを食べながら、楽しんでいます。


Look! So many different vegies and fish and meat.

Take one and stick it and dip with Tomoko's special batter and then into the oil.

それぞれ、好きなものを串に刺してとも子さんの特製衣をつけて揚げます。



"Crispy" I had most of the food with Himalayan rock salt.

かっらと揚がってます。私は殆ど、レモンとヒマラヤの塩で頂きました。

It was so delicious and I wanted Ni-chan to have it too.

Tomoko,thank you for inviting us!!


ご馳走様でした!!

とも子さん、お招き頂きありがとうございました。

にーちゃんにも食べさせてあげたかった。

2 comments:

  1. Yes you are the cutest.

    ReplyDelete
  2. とっても、おいしかったね。
    次の日のお昼くらいまで、おなかがいっぱいだったよ。

    ReplyDelete