28 July 2009

Kirribilli market

We went to the Kirribilli market after the Saturday bush walk.
土曜日、レインコーブのブッシュウォークの後にキリビリマーケットに行きました。

We caught a bus from Lane Cove and got off in North Sydney.

It takes about 10-12 minute on foot and you can enjoy atmosphere of the street to the market.

レンコーブからバスでノースシドニーで下りて、途中の街並みも楽しみながら、

徒歩10-12分ぐらいで着きます。

Milsons point train station.

2 minute walk from here.

ミルソンズポイントの駅

ここから歩いて2分です。
私はここでさっくランチしました。

They sell new and vintage fashion, accessories, art and craft,antiques,plant, fresh flowers,gift ware and food.


服、古着、靴、アクセサリー、アンティーク、ギブト用品、クラフト、花、プラント等が売っています。

We went for a walk to the harbour after the market.
マーケットを楽しんだ後、バーバーの方まで歩いてみました。
Going through under the Harbour bridge.
ハーバーブリッジの下を通って



Oh! doing fishing...
あれ、釣りをしている人がいると思ったら。。。


It is Jack.

知り合いのジャックでした。

No comments:

Post a Comment