30 August 2009

It tall isn't it?

Yesterday, we went to Crows nest to have ramen at Sun Sun for lunch and went to Bunnings in Artarmon and went to home by foot.
It was very good exercise.
I saw Gymea Lily.
I didn't know what to call that plant, but my friend Yuko visited
our house todaytold me how to call it.
It is very tall.
This one is about 4m tall.
I saw some Gymea Lily when I went to South coast by train.
昨日は、クロズネストのSUN SUNでねぎ味噌ラーメンを食べて、アータ-モンのBunnings に行ってレインコーブまで歩いて帰りました。いい運動になりました。

途中でガイミアリリーを見ることが出来ました。
何と言う名前の花か分からなかったんだけど、今日友達のゆう子ちゃんが、
家に遊びに来ていて教えてくれました。
すごーく背の高い花です。
これは4メートルぐらいありました。
時々サウスの方に行く時に車窓からこの花を見ることが出来ます。


Photo taken 29/08/2009 at Herbert St St Leonards

No comments:

Post a Comment