23 August 2009

Saturday afternoon

Yesterday, we went to "Bungan castle" which overlooks Bungan beach it is owned by Takagi sensei's friend John who lives there with his family.


昨日、ちょっと面白い所に行って来ました。


高木先生のお友達のジョンの家で、なんとこのお城の主なのです。


It is heritage medieval style stone castle.
個人所有でも、文化財に指定されています。

築90年


He is restoring the castle himself.
ジョン自ら修復工事中
We went to the top of the castle.


お城の一番上まで上がらせて頂きました。


Ocean View


周りは海に囲まれています。





Ii must be nice having beer with such a nice view.


ここの主のジョン

こんな所で毎日ビールを飲んだら美味しいでしょうね!!




The plants surrounding the castle.

お城の周りの植物

Beautiful Roses.
椿かなと思ったらバラでした。



Orchids

ランの花




とかげが日光浴しています。

朝は雲っていたのに、いい天気になってラッキーな一日でした。



No comments:

Post a Comment