04 December 2009

The lighting of Lane Cove's Christmas tree

レインコーブビレッジのクリスマスツリーライトアップ



It is already December, time flies

気がつけばもう12月,早いですね



Today, Lane Cove Village's Christmas tree has been light up.
It is a natural real Christmas tree cut down..
For the event so many families with children were in the village.


今日はレインコーブのビレッジのクリスマスツリーに明かりが灯されました。
本物の木を切ってクリスマスツリーにしています。
このイベントの為にビレッジには子供連れの家族が沢山集まっていました。




While waiting for the light up of the tree.
ライトアップを待つ間










While waiting we had a quick dinner at a Malaysian restaurant.
私達もその間にマレーシア料理店で軽くディナーを

After we finished dinner...
デイナーが終わって店から出てきたら。。。
The light up event was already finished.
ライトアップのイベントは終わっていました。
Became a nice Christmas tree.

明かりが灯されクリスマスツリーらしくなっていました。

No comments:

Post a Comment