17 July 2010

Ladies night at Lane Cove ne-chan's

レディースナイト@Lane Cove ne-chan の家




Last night we had a ladies night at my place and had shabishabu nabe.

I forgot to take a photo of the dinner- too busy talking.

昨日の夜、うちでレディースナイト
鍋しゃぶしゃぶをしました。
ごめんなさーい、しゃべリ過ぎてディナーの写真を撮るの忘れていました。


Photo by ni-chan




photo by Ni-chan
Drunk ni-chan taking photos that why everybody laughing at him.
酔っ払らいにーちゃんが写真撮ってるからみんな笑ってるのね。



Ami baked home made strawberry cake.
It was very nice.
She always bakes very nice cake, thanks!!

アミさん手作りのストロベリーと生クリームのケーキ
すごーくおいしかったです!

Thanks for coming everyone, I really enjoyed it!
I'm looking forward
ご馳走様!
楽しかったね!!
また今度の集まり楽しみにしています。

1 comment:

  1. しんこさん、
    おいしかったよ~。BBQ queen からNABE queen にもなれるんだね!いやあ、よく食べ、よく笑ったな~。
    ありがとうございました~!
    ゆうこ

    ReplyDelete