01 August 2010

Heritage Craft Fair at St. Ives

セントアイビスのヘリテッジクラフトフェアー



It's already August.
Today I went with Yuko to St. Ives for the craft market.
It was the first time we went there, we were a little bit excited.
From Chatswood it took about 40 minutes on a train and a bus to get there.



もう8月ですね。
今日は、ゆうこちゃんと一緒に"Heritage Craft Fair"
セントアイビスのマーケットに行ってきました。
ゆうこちゃんも私もこのマーケットは初めてです。
ちょっとワクワク?しながら。。。
Chatswoodから電車とバスに乗り継いで40分ぐらいで着きました。




(The photos I took today were on my mobile phone
so they are not really good quality.)

(今日の写真は全て携帯電話のカメラなのでちょっと写りが悪いです。)





ゆうこちゃん


Lots of different kinds of olive oil.
いろいろな種類のオリーブオイル


Home made jams
ホームメイドジャム


Candles made from beeswax
蜜蝋のキャンドル


I tried so many different foods - delicious.
I bought this pesto.
おいしーい!
いろいろと試食し回って、
私はこのペストを買いました。




This is a country style market which has many attractions for children too.
カントリースタイルで子供たちのアトラクションも多いマーケットです。

There were many many dogs.
Next door there was a dog show where the dogs had a competition.
犬を連れている人が多いと思ったら,
隣で犬の競技会が開かれていました。



The dogs had a course to run through.
I really enjoyed seeing this competition.
The dogs were really cute and
I liked watching them but I enjoyed watching the owners even more.
この障害物競技は見ていてすごく楽しめます。
ワンちゃん達も可愛いのですが、
オーナーの指示を見てるのも結構楽しめました。


.
Going home we caught the bus from this place that doesn't even have a footpath.
帰りのバス停が歩道が無い所にありました。
.
.
.
もう一つガーデングッツを買いましたが今度紹介しますね。
I bought one special thing for my garden.
I'll show you next time.
.
.
.

2 comments:

  1. しんこさん、
    マーケットとワンコの障害物競走楽しかったね。
    また、マーケットめぐりしましょう!
    ゆうこ

    ReplyDelete
  2. 今度またみんなを誘って行こうね。

    ReplyDelete