13 February 2011

シャーリーの展示会/Shirley's exhibition

.
"THE SPINNING TOP" - Exhibition by Shirley Cho
.

Gaffa Galley



昨日はにーちゃんと一緒にシャーリーの展示会に行きました。
シャーリーは私達の友達で現在東京芸術大学の大学院生です。
この展示会の為に数週間シドニーに戻って来ました。
.
Yesterday Ni-chan and I went to Shirley's exhibition.
She is a friend of ours who is a masters student at Tokyo University of the Arts.
She came back to Sydney for few weeks to hold this exhibition.


Shirley at the gallery
.

今回のテーマは「こま」です。
シャーリーの家族,友達が描いたいろいろな独楽のイラストを再現した展示会です。
She made spinning tops from drawings from her family and friends.






にーちゃんのイラストは上から2番目の左
Ni-chan's drawing is second top left. - She didn't make his.



.


昨年、シャーリーから独楽のイラストと一言書いて東京の自宅に
送るように頼まれました。
みんなの絵を集めてポスターでもするのかなって思っていたら。。



うわーびっくり!私の変なイラストが本物も独楽になってました。
可愛いですね!



Last year Shirley asked us draw a spinning top and write some words and
I thought she collects them to make some poster or something....


wa!! my drawing was made into a real spinning top
cute!!


.

友達のかおるちゃんのもありました。
かっこいい!!

Our friend Kaoru's
Cool!!




こんなに複雑なデザインも再現されてます。

Even such a complicated design she could make.







すごく楽しい展示会でシャーリーの創作力に脱帽です。
This exhibition is so much fun - Shirley is so creative.



10/02/2011 -22/02/2011
Gaffa
281 Clarence st Sydney CBD NSW 2000





ランキングに参加しています。こちらの方も良かったら見てください。


にほんブログ村 ライフスタイルブログ シンプルライフへ 人気ブログランキングへ



2 comments:

  1. 作るための独楽だって知らずに描いた絵なのでShirley大変だったろうに。。。素晴らしい想像力と創作力でしたね!今のうちにサインもらわなくっちゃだわ。

    ReplyDelete
  2. シャーリーの展示会今回が3回目なんだけど、毎回素晴らしいよ。
    かおるちゃんの絵も書道のセンスがでていていいね!

    ReplyDelete