12 February 2012

アンティークオークション/Antiques auction




友達からアンティークオークションがあるのでいかないか?
と誘われて休暇を取って、にーちゃんと一緒に行ってきました。
ランチをご馳走になった後、アナンデールにある展示場に連れて行ってもらいました。

Last Thursday, I took a day off from work to go to the viewing
for an antique auction with some friends.
We had lunch together at their invitation then went to the exhibition in Annandale.






この日は、オークションに出されるものを展示公開する日で、
商品には1点1点に番号がつけられています。
This is the day before the auction. All the items that will auctioned are on display.
They have all been given a number to identify them.


小物から家具までいろんなものがありました。
There are so many things from small items such as jewellery
and big things like furniture and statues.


日本の版画も
Japanese wood prints too.

アンティークの国旗
Antique American flag.

こんなものもありました、
難破船から引きあげられた陶器
Here is some pottery that came from a shipwreck.


実際のオークションは次の日です。
The auction will be held at this place the next day.


今日は久しぶりに友達のジョンとポーリンと会って、楽しいひと時を過ごすことができました。
アンティークものの見方を教えてもらったり、いろいろと勉強になりました。
楽しい1日をありがとうございました。

Today it was great to see John and Pauline after such a long time.
I'm thankful  to have had the chance to learn so many things.
John showed me many things about antiques.
 I had a very good time.



にほんブログ村 ライフスタイルブログ シンプルライフへ 人気ブログランキングへ

No comments:

Post a Comment