05 January 2010

New year party 02/01/2010

新年会 2010年1月2日



We had a New Years party with Yuko, Kaoru and Mr X plus lorikeets.



今年の新年会は、私達2人に、ゆうこちゃん、かおるちゃん、Mr X

プラス ロリキートで行いました。

Kaoru wore a Japanese summer kimono

かおるちゃんが、自分で縫った浴衣を着て来てくれました。

Very pretty!!

良く似合ってます。かわいいですね!!


Kaoru & Mr X





We drank nice sake that we got from Asami.
麻美ちゃんからの北海道のお酒をみんなで頂きました。
ありがとう!!
Mr X cut king fish that I got from a work friend.
会社の友達から貰ったハマチをMr X がお刺身にしてくれました。

Mr. X cooked all the parts of the fish after the sashimi so there was nothing wasted.
残りの魚も全部お煮付けにしてくれました。


Mr X caught some Yellowtail fish in New year that we cooked on the BBQ.
with Ni-chan's steaks.
あじは元旦にMr Xが釣って来たものです。
They were quite nice too.

あじのひらきもなかなか美味しかったです。


Looks good!
おいしそう!


Ni-chan looks happy cutting the stake.
にーちゃんは嬉しそうにステーキをカットしてます。
Yuko was already sleeping.
ゆうこちゃんはもうダウン


2 comments:

  1. Hi shinko san & david, thank you for inviting neww year party. とても、手作りビールも、日本酒も、そしてお魚も、とってもおいしかったです。新年早々、ダウンしてしまった。。。こんなオイラですが、今年もよろしくです。ゆうこ

    ReplyDelete
  2. ゆうこちゃん、2日から仕事だったのに来てくれてありがとう!楽しかったね。

    ReplyDelete