08 August 2011

ラベンダ/Lavender





前からバルコニーに置きたかったラベンダが仲間入りしました。

テラコッタ鉢に植え替え、どこに置こうかとあっちこっちに移動させながら。。。


The newest plant we have is Lavender, which I always wanted for our balcony.

I changed it into the terracotta pot and moved it to many different places 
to find the best position








私は、このブリックとブリックに置いた方が感じがいいかな?
と思ったのですが。。


にーちゃんがもっと日が当たる所がいいのではと言うので、結局ここに置くことにしました。


I thought here was a good place between the others,
 but Ni-chan said that maybe it would be better in a place where it could catch the sun.


 



ベストポジション??

わー!私の足が

 Best position??

Whoops, sorry about my foot!




 にほんブログ村 ライフスタイルブログ シンプルライフへ人気ブログランキングへ


No comments:

Post a Comment