31 October 2010

バーベキュートマト/BBQ Tomato

.
昨日はにーちゃんと2人でバルコニーでBBQ
一緒に買物に行って、お互い好きなものにしようということで
勿論にーちゃんは和牛それも日本からの輸入物、私はホタテとカニにしてみました。 
.
Yesterday we had a BBQ on our balcony.
When we were at the shops we decided to buy something special
that each of us loves.
Of course Ni-chan bought Wagyu beef steak that was imported from Japan.
I had scallops and Blue Swimmer Crab.





初めての試み、トマトBBQ

塩とホワイトペッパーにオリーブオイルを付けて焼いてみました。

GOOD!! 
また1品簡単おいしいレレシピが増えました。


This was the first time I tried BBQ tomato.
Before cooking I put salt and white pepper and dipped it in extra virgin olive oil.
It was delicious.
I'm happy I found another quick and easy recipe.






週末のちょっとゴージャスなおうちBBQでした。

Weekend's gorgeous dinner at home.

ランキングに参加しています。こちらの方も良かったら見てください。


にほんブログ村 ライフスタイルブログ シンプルライフへ 人気ブログランキングへ

No comments:

Post a Comment