27 October 2010

手作りデコパージュの思い出/Decoupage memories

.
今日と明日はお休みを頂きました。
午前中は、すごくいい天気だったので、洗濯2回に大掃除。
.
15年前に作って、しまい込んでいたデコパージュを見つけて写真に収めてみました。
.
.

I have a few days off from work, today I did some Spring Cleaning.

I found some decoupage that I made fifteen years ago.
and I took some photos.



.

.

.

.


.
沢山いろいろな種類作ったのだけど。。
でもこのベアボックスは私の一番のお気に入り
.
ガレージセールで$1で買った古い箱を、ヤスリがけして、ペイントしてその上に
切り抜いた紙を貼ってニスを何回か塗ります。
結構時間がかかるのです。
.
I made many,
but this one - I call the Bear Box is my favorite.
.
I bought a old box for $1.00 at a garage sale then sanded it, painted it, applied
the paper then the varnish It took a long time to make.






今日は,あの頃が思い出され楽しい一日でした!

It was a good day it brings happy memories!




ランキングに参加しています。こちらの方も良かったら見てください。


にほんブログ村 ライフスタイルブログ シンプルライフへ 人気ブログランキングへ

No comments:

Post a Comment