26 December 2011

クリスマス2011年/Our Christmas 2011


クリスマスはいかがでしたか?
私は、今年も2人だけのクリスマスを過ごしました。

How was your Christmas?
We had Christmas just the two of us again this year.



バルコニーの東側には大きなクリスマスツリーが見えます。
View from east side, there is a big Christmas tree.


今年は友達のジョンの手作りビスケットとチョコレートを頂きました。
Our friend John made short breads and chocolate.
クリスマスの夜のデザートにしました。
美味しかったです!!
I had this for desert. It was delicious!

 
いつものおつまみセット-サラミ、チーズ盛
Our usual salami and cheese appetizer.

毎年同じようなシーフードBBQ
We had a similar seafood BBQ that we have every year.



でもこの同じなのがまた1年に一度の楽しみなんですね。

But, even though it was similar to what we have every year
we were both looking forward to it.

にほんブログ村 ライフスタイルブログ シンプルライフへ 人気ブログランキングへ

No comments:

Post a Comment