10 December 2011

ホリデーハウスの庭/Holiday house garden


ジェロアへ週末旅行 2011年12月2日-12月4日
Weekend trip to Gerroa - 02/12/2011 - 04/12/2011


Part 1

金曜日の夜からジョンとウェインとサウスコースのホリデーハウスに行きました。
にーちゃんは今回は仕事の為来れませんでした。

I went to Gerroa on Friday night with John and Wayne where they have a holiday house.
Ni-chan was working this weekend so he couldn't come.




一夜明けて、気温は低かったのですが天気になりました。
It was a bit cold, but fine weather on Saturday.

8:40AM



もちろんウェインの愛犬シェークスピアも一緒です。 
Of course, Wayne's dog Shakespeare came down too.
ジョンが20年ぐらい前に植えたプラントです。かなり大きくなりました。
このホリデーハウスには何回も来たことがあるのですが
このピンクの花が咲いているのを見たのは初めてです。
珍しい!


This plant John planted around 20 years ago.
It has grown big.
Since then, I came many times to this holiday house but
It is the first time that I saw this pink flower blooms.
Lucky to see it!


ズームアップ 
It is zoom up.
変わった花です、何と言う名前なのでしょうか?
Unusual flower, I wonder what's the name of flower?


裏庭のロックガーデン
こちらもいい雰囲気で落ち着きます。

This is the garden at the back of the house; it is such a nice rock garden!
I feel very relaxed..

ここにもアガパンサスが咲いていました。
シドニーでは今どこに行ってもこの花が見れます。

Here are more Agapanthus flowers blooming.
Now you can see everywhere in Sydney.

毎回来る度に季節の花が咲いているお洒落なガーデンです。
この日は、ここでしばらく読書を楽しみました。

Every time when I came here there are some seasonable flowers.

I enjoyed sitting in the garden reading a book.




にほんブログ村 ライフスタイルブログ シンプルライフへ 人気ブログランキングへ

No comments:

Post a Comment